090820

hej alla bloggläsare! =) ..
Idag var det ProjektArbete i två timmar, jag och emma har kommit påå värsta grejen, men de får ni inte veta nu, + mycke kmr nog att ändras genom tiden, har ju på moss till Feb tror jag? och vi ska klara det, vår rektor tyckte t.o.m att det verkade väldigt intressant,  så han ville vara med när vi ska redovisa nästa termin, ja men visst ja!  =)
Sen vare Aktivitets dag för alla treor och alla tvåor, hela min klass skolka dårå!  =)

Sen sluta vi, och då mötte jag lilla Natthuuu, och vi gick till willys först  och köpte dricka, sen gick vi hem, jag hade en cykel och stor fet väska med min laptop och grejer i, såja! De tog tid.. Men vi gick till Varberga och hon skulle fixa kläder, sen låna jag toaletten.. Sen gick vi till mig :) .. tog väldigt lång tid att gå dårå, för vi gick väldigt snabbt och snacka en hel del!    Sen kom vi till mig, och vi tog en snickers glass och sen vänta vi på att farsan skulle komma .. Sen åkte vi till Maxi, och jag köpte en kalender och en massa skrivböcker, as bra nu ju(Y) ..

Ska ta med mig laptopen till skolan mycke, och jobba om ProjektArbete haha ^^


Puss sålänge, snart mat och sen glass med Natthuuuu! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

FIn blogg =)

2009-08-20 @ 22:06:06
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Hanna

FIn blogg =)

2009-08-20 @ 22:06:13
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0