090819

hello på er ^^

Har precis käkat, kom hem nyyyligen dåe.

Dagen i skolan var helt okej .. Träffade emma och de innan vi började skolan, klockan halv 9 så jag åkte härifrån morsan med cykel  10 över 8 ungefär .. Sen började vi klockan 9 och då ledde vi som är treor , alla ettor ;D det funkade helt okej i alla fall, De var jätte blyga, men söta. Så de funkade helt okej. Vi ledde dom i 2 timmar , och sen hade vi lunch och då träffade man natta och hennes klasskompis ;D .. Snacka lite åså .. Sen stack vi på projektarbete , jag och emma och resten av klassen dåe.. Jag och Emma kom på väldigt mycke bra / roligt och intressanta grejer ;) .. iaf, sen sluta vi klockan 2 , och då gick jag och emma upp på stan och handlade cola och godis, sen gick vi till G-vik , och jag simmade 14 längder och emma simmade 11 längder, men riktigt bra tycker jag iaf :) . Ska ju simma en gång varje vecka iaf minst.

& sen har man sökt jobb också:) 3 olika jobb .. helt toppen ^^ men får se om jag får de, kan vara bra att ha något jobb på sidan av, kommer inte få så mycke fritid och det dårå, men man tjänar pengar .. menar .. kommer ha ett stort projektarbete att göra, skola och jobb.. om ja får jobbet villsäga.. men ska dra nu, kolla lite i bdb och sen ut och cykla med morsan och sen senare ska jag nog träffa Therese .. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0