090817 - ♥

hellåå! Vaknade vid 12 idag faaktiskt, inte för sent och inte för tidigt ( elle jo tidigt :/ ) men måste vänja mig!! Skooooola imorgon, åh suck! Men ska bli kul att träffa klassen i alla fall, sista året också!

oh gud, jag hör hur det regnar utanför ... vilket piss väder alltså ;S när jag vaknade såg de soligt ut, så tänkte kolla lite mail åså, då börjar det ösregna .. hmms .. Hooppas det inte regnar imoorgon? ska lix cykla och grejer, och vrf måste det regna dagarna innan sommarn slutar :S .. hmm skit väder!

aja, ska snart hoppa in i duschen och sen göra lite käk, och sen cykla till affärn ( om det finns luft i däcket ) måste ha cigg!

Men lite senare idag ska jag träffa Tubbe i alla fall, vi ska gymma lite och sen soola! Hur mysigt som hellst :) ..



igår natt, var det as mys (; ♥ Du är så fin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0