090807

Hejsan! Kom hem typ för kanske 2 timmar sen! Båten gick 03.30 , och jag och tobbe gick vid hamnen med jocke i några timmar och åkte party bussen en sista gång :/ .. Sen sov vi i båten och påvägen hem från nynäs! Gud vad jag vill tillbaka, saknar allt och alla där, så jävla underbart folk och allt där! Gooh, hade så kul där, där händer de alltid nånting och det är iaf bra saker! Jag har tagit en massa bilder, men orkar ej lägga in dom nu, knappt sovit inatt, e lite slut heh, men gå in på bilddagboken om ni vill se ddom ^^ .

Men igår så åkte jag tobbe och farsan och badade och solade, sa hejdå till jonas och sen åkte vi till högklint och typ åkte runt lite, käkade åså. Sen träffade jag och tobbe , Jocke :) .,. Vi flumma lite, lyssna på musik och snacka en massa, sen sa vi hejdå. Sen gick jag och tobbe tll bilen och sov där en stund åså tills vi fick åka in i båten, och sen sov vi i båten åså lite grann ^^ .. Men har iaf sovit kanske 4 timmar sammanlagt, någonting iaf, ska nog sova en stund snart, eller så sover jag tidigt ikväll!

Idag ska jag och Tobbe gymma lite och kanske sola solarium, fast vi e jätte bruna och fått mycke färg ^^ men kan va skönt, vi måste träna bort allting vi ätit och så ;) <3 .- SÅ vi ska typ gymma nästan varje dag tills den 12 , för den 12 åker jag och Emma till Sthlm och hälsar på Mie och de, <3


Ha de bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0