090803

tjoha,

den första aug gick vi på konsert, vi drack en massa öl men ficki inte ta in våra öl så jag fick köpa där inne istället .. de var faktiskt as mysigt på konserten även om lite småsaker hände :/ .. vi sjöng, dansa och hade skit skoj faktiskt, jag , jonas och tobbe dårå.. Sen när konserten var slut så åkte jag oc tobbe till max och köpte mat, och jag råkade tydligen göra något så hans bricka for ner i golvet, alla klappa händerna och jubla där inne xD han fick en ny bricka me mat. vi träffade två tjejer där inne vi snacka lite med, tog en cigg med och sånt ja .. Sen åkte vi party bussen tillbaka med en tjej och en kille som typ bor granne med oss här,. så vi sjöng och typ rocka lite i bussen, as skojjd e :) ..

Igår var de lite molnigt och blåsigt, så vi åkte till boda borg igen och klarade typ 7-8 banor faktiskt :D as kul vare, sen käkade vi pizza och åkte hem och duschade och så, spelade gratis minigolf med jonas, hade lite vattenkrig där med haha .. Sen åkte jag,tobbe,jonas och jocke till stan med party bussen och typ drack lite öl och så, gick runt lite, sen hände lite konflikter, men sen vid 1 tiden åkte vi tillbaka till kneippbyn men jag och tobbe åkte några vändor till ;D och vi åker gratis så^^ för att vi känner han, skön är han som kör bussen ..

Idag är de kanon väder, så de blir att vi åker och badar och solar hela dagen ja ^^  hur skönt som hellst, vi hörs lite senare.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0