lite småttbilder.

Kom nyss hem från resan då. Vart och åkt sen 2.25 i morse eller aa natt eller va de nu heter ;p ..
och resan gick bra förutom mina jävla öron.. ochs en träffa jag emma en stund, vi käkade lite och så. och sedan åkte jag hem, kom hem för ett tag sen, packade upp och sånna grejer.

Här kommer lite bilder ;p tar inte in alla, men tar in några =)




London akvarium!




London eye !




Madam tussads bilderna orkar ja inte lägga in xD Men det är på en massa kändisar :):)

London zoo! Tar inte in alla djur bilder, då blir de över 100 så:P

( den här gorillan skrämde skiten ur mig, satt där nere och skulle ta bild, då börjar han springa mot mig och banka på fönstrutan haha! )



Vi tog en massa bilder, intressanta bilder på olika museum vi var i men orkar inte ta in dom just idag , har en sån huvudvärk! Men lite andra bilder kommer nu!

 ( Där uppe gick vi och tog en massa bilder :) )


Tog somsagt en massa mer bilder, men de orkar ja inte lägga ut nu, mitt huvud dödar mig =( !
Men det var så skönt att komma bort härifrån! Tack mamma för resan och allt vi gjorde, det var underbart! <3






Kommentarer
Postat av: annica

hej hjärtat!

jag tackar tillbaka för att vi åkte till London och hade kul!

du får gärna säga tack till mig IRL...:-)



puss

2009-04-07 @ 12:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0