Torsdag den 2 april

Hello sweden haha!

Sitter har i ett internet cafe igen najsnajs  ;)  har gatt idag sa att mina fotter spricker alltsa, och sa ont i ryggen och magen att jag snart tror att jag dor alltsa, jubbigt :P

Var i Madame tussauds idag, och sen skrack grejen dar inne, gud bara for att alla skrek hela tiden dar inne sa gjorde jag och morsan det med, men  monstrerna skramdes lite faktiskt haha,. men de var kul att traffa "kandisarna"  och en massa sant kuligt, och sedan giiick vi hela langa vagen till London Zoo , skit stor park fan med en massa tusentals djur fan haha, men det var faktiskt riktigt roligt att se och ga runt men forutom att ja har valdigt ont i ryggen och magen och de fick jag i London Zoo,  knasigt varre. Men De gick bra enda, sa har vart pa undersokningar hela dagen! Tog en masssa bilder faktiskt, men de far ni pa Mandag eller Tisdag nasta vecka :P  Kommer till orebro pa Mandag nasta vecka klockan kvart i 3 ungefar,  sa kommer nastan fa dygna pa Sondag tills Mandag for flyget gar tidigt ;p inte tanka pa de nu, har skit kul har i England! Love it, dont leave  it! =)

Imorgon ska vi nog till en massa museum! och gud vad solen skiner idag! runt 20 + nastan eller? men det ar riktigt harligt det faktiskt =)  & imorgon blir det riktigt fint vader har med =)

men nu ska jag sluta, men ha det fint sa hors vi sen pussis!

Kommentarer
Postat av: pramita

fyfan vad härligt :D hur är det där borta?! jag sitter o lyssnar på musik bara just nu :)

2009-04-03 @ 14:22:31
URL: http://pramiitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0