Ny tunika :D <3

Sååå nu har jag prövat  klänningen :D <3 Tog några cambilder, för min digitalkamera laddas ^^ ..
Men den här klänningen/tröjan kan man nog inte ha på sig typ på jobbet osv, så den ska jag i alla fall ha på mig på valborg! Men jag vet inte direkt vad jag ska göra på valborg? Blire sthlm eller inte? men vi kunde kanske inte sova hos de ja känner där :/ men vill fan bort från örebro, skulle vilja åka till gbg eller någonting <3  Men får se hur de blir!
Men här kommer det typ någon bild på tröjklänningen ^^





Vill fan till liseberg i helgen ;o men de kanske inte är öppet än? <3 har nollkoll ^^

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tror att Liseberg öppnar på Torsdag ;)

2009-04-28 @ 21:57:13
URL: http://josefinckh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0