Love it! Dont leave it!

Nu kanske ni tycker att jag e datanerd efetrsom jag tar en data nastan varje dag , men da har ni fel (: haha , morsan skulle in och kolla sina mejl om nogot ;p .. & vi vet inte vad vi ska gora idag egentligen sa vi skulle checka lite, & da tog jag denna data lite snabbt och skulle ocksa kolla mejl och sedan passa pa att skriva blogg :P 

Men idag ska vi till London museum, dar handlar det om typ Historian om London, och sedan ska vi till nogat museum om barn, alltsa fran forr ;p .. Typ vilka leksaker och vilka klader de hade da, det ska bli riktigt intressant faktiskt, sen ska vi nog ivag till stan igen ( som varje dag hittils :D ) fast denna gang ska vi kopa en vaska till Lena,   vi kan nog inte kopa nogat till oss denna gang eftersom de far nog inte ens plats i vaskorna vi har ;D haha skona! Vi har typ kopt upp hela London? kmr knappt ihag vad jag kopt xD . menmen , inte intressant det!! =)

Men far se om jag tar en data ikvall igen da, ner men enda inte har nagat att gora kanske =) eller imorgon!

Imorgon kommer vi typ fa vara uppe hela natten nastan! For vi masta aka fran hotellet vid 2-3 tiden(natten), for vid 02.35 tror ja de var? eller 03.35 , da gar voran buss till Stansted dar vi ska flyga, men flyget gar 05.30 eller 06.30 nogot! :/ & sen ska vi aka en tusentals bussar/tag till Orebro! :p .. Sa kommer hem vid 3 tiden, och da ska jag mota EmmaPemma, och vi ska snacka lite, hon ska ge mig saker fran skolan, sen ska vi typ kanske keka nogot,  och jag kommer ju ha min stora resvaska ;o men de kanske gar an enda ;p ..

alltsa , ni fattar nog varfor jag skriver sa konstigt? aa de har ju inte dedar bokstaverna haha men jag later som en liten unge som borjar lara sig stava haha =) .. Detta Tegentbord sitter helt knas =) anrolunda en den hemma! PUSS!!

Den 10 \ 4 e det partajj hemma hos mig!  Se you there?

Men hur e det med er da ? :) Kommentera garna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0