jag har inget att säga.

sitter här, har badat med Ämma för en stund sen :D och vi har gjort i ordning oss nyss åså ;p och ätit lite chokladpudding :* . Nu äre bara väntan tills vi ska åka till skolan, med skolbussen som går halv 8 .. Det är de som är de jäkligaste att dygna innan skolan, man blir alltid klar för tidigt, och då sitter man här och väntar .. väntar .. väntar !!
Men har bara två lektioner, sen ska v säkert bara hem och sova eller något (: ..
Jag har haft ett rejält bra lov i alla fall, i två och en halvveckor ;p .. London resan på en vecka, och sedan en och en halv vecka påsklov typ :P ..Men är bara idag, imorgon och fredag sen äre APU i 5 veckor ;p .. aja skippa skolan i alla fall =) .. & praktisera med småttingar åså..

Men iallafall ska nog ta ett antal bilder sen åså .. mitt rum ser ut som en enda stor röra ;o .. kläder ligger hit & dit.. och orkar inte städa nu iaf även om ja får lite tvångst ;( .. Men får göra de idag när ja kmr hem från skolan om ja ens orkar det då .. eller imorgon när jag är pigg som en lärka :* .


 Men har inget mer att säga en att vi har haft de trevligt i natt & badade en timme blev de .. myspys.

& e fortfarande förbannad på shit and stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0