ingenrubrik.



Jag la mig förut i sängen vid 8 efter ja fixat bilderna och så, låg säkert i en timme eller något, kunde inte sova p.g.a huvudvärken och de :/ hela mitt huvud bombades tror ja allt :/  eftersom ja inte sovit som ja ska natten till idag åså ;p
Så jag gick upp och åt lite mat och tittade på lite film i datan och tog de lugnt, nu har huvudvärken släppts, eller aa de var nog ett tag sen den börja släppas men iaf , riktigt skönt! =) .. Men har fortfarande lock i öronen ;S vet inte ens varför .. eller jo .. Har ju problem med de åså om man säger de, de står lääääääääängre ner i bloggen varför .  Men iaf, så när jag flög både till England och sedan hem så fick jahg så himlans ont, kändes som att någon tog en kniv och rörde om i örat. Sen fick ja då lock, försökt få bort de men de går inte, går säkert över när ja får sova lite som ja ska göra om en stund :) .. Kanske titta på lite vänner avsnitt först!  Har saknat dom juuuuu!  haha ..

Imorgon ska jag kanske klippa mig, ska ringa dit imorgon och beställa tid, får se när de har tid dårå, de har nog tid imorgon! =) isåfall blire klippning, sen kanske plugga lite som ja skulle gjort när ja var i London någon kväll, men blev inget av, ih ujsanda! Sen kanske städa eller så städar jag på onsdag! Fan glömde bort att ja åkte från ett ostädat rum, fick en chock när ja kom in genom dörren te rummet, men asså detflesta är kattjäkelns fel , för det är typ den som har muckat mitt rum, ( är kattvakt åt min famor ) .. Men somsagt städa ska ja iaf göra (A) ;p fixa till lite också, röjja lite, har ju endel nya saker/kläder nu!

Sen på Torsdag ska Emmz suussa hos mig :) Vi ska handla godis och lite smått och gott till festen som ska vara på fredag kväll ;p .. Kanske ska färga mitt hår då också ? om jag har pengar till de förståss, men de skulle egentligen behövas, mitt hår e knasigt! Men först och främst ska de klippas ;D

Men nu orkar ja inte babbla mer, men hejhejhejdå!  saknalondon!
Jag älskar mina småsyskon mest av allt :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0