hoho santa

Sitter här med Emma, kom in för ett tag sen, gick till kullen och satt och tänkte lite, satt säkert där i över 2 timmar, men jag råkade somna ;o .. Jag satt typ och lutade mig mot mina knän och sen slockna jag men vakna ett par gånger av att jag hade världens ont i nacken och magen för att ja var kissinödig hahaha ^^ ..  & sedan gick vi ner från kullen och gick hem till mig, och vi ska om en stund träffa Regina, och typ åka upp på stan och gå runt lite och försöka hitta på något, men vet inte riktigt än , har inte så stor lust till att göra någonting egentligen, men fan nått måste vi ju göra en att sitta inne hela dagarna, så vi ska träffa Regina som ja ej träffat på länge ( år ? ) förutom igår då vi bara hälsade lite grann! :) så ja de blir ju kul de :D sen kanske en massa godis ikväll eller va sägeru bajb? <3

& nu är de inte skola på 5 veckor :D:D <3  Har APU, alltså praktik i 5 veckor nu (:  kulkul, börjar klockan 9 på måndag och kommer typ få sluta runt 1-2 för ska hinna te skolan och gå på jävla iv valet halv 3, som man tydligen måste gå på o.O onödigt som fan ! aja :D snart slut <3

Så fin så fin så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0