gonatt.

okej, nu ska jag gå och lägga mig .. Har så jäkla ont i kroppen, stort blåmärke över hela knäet, och armbågarna, huvudet och rivsår på fötterna... snacka om dåligt? .. & så är jag hes och förkyld och jag vet inte vad .. ont i halsen.. men typ just nu har ja nog ej feber, inte mycke i alla fall. typ 38 grader .. så ska lägga mig nu och vila upp mig tills imorgon!
 för ska till skolan då, på teckenspråk lektionen.. och sen efter det ska jag till praktiken.. blir endå bara ett par timmar, så tar på mig mycket kläder även om det är soligt och fint väder ute .. Men känner att ja måste gå i alla fall.. :) ..

Kommer typ halta  i skolan, och sånt ;o .. men det får väl bli så xD ..  men jag borde kanske kolla upp de här? får se hur länge de blir såhär!

 men ha de så bra i alla fall <3 hörs imorgon, berättar hur dagen var då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0