fuckit.

Idag så åkte jag och emma in till stan och mötte sabrina och regina som jag ej träffat på år typ.. men vi gick på stan i typ 2-3 timmar, sen orkade vi inte så vi åkte hemmåt.. Sen så smsa tobbe och fråga om vi kunde komma upp till kullen! Så jag och emma cyyyklade till kullen och träffade Tubbe,ida,lucas och två brudar till, så vi typ flumma lite och cpade som vi alltid brukar göra <3 .. Ida slängde iväg mig ;o hur orkar du <3 ..
Sen var vi där i några timmar, sen åkte jag och emma till maxi och köpte godis och sånt, sen så hände de lite konflikter, och ja vill absolut inte bråka med dig  gumman, men ibland blir de så svårt, asså det som hände åså.. ja vet inte vad jag vill längre med något, jag orkar fan inte allt är så jävla svårt och alla är så jävla fucking falska och ja vet inte vad så det orkar jag inte längre, men jag älskar dig i alla fall, du är en av mina bästa vänner <3


 Men nu ska vi äta tacos, men aa ja e inte hungrig längre så tänker nog inte äta ett skit .. men iaf, vill inte att pappa ska märka något så jag tog lite endå..

Men blabla hej!


 och snälla, du måste klara dig, <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0