du är slutet.

Tjenis!  Kom nyss hem från jobbet dårå!  Det gick skit bra, men det är lite tröttsamt ibland, ;p liksom 5 veckor? men i alla fall, det gick skit bra där .. Men slutade ju där runt 13.10 och sedan åkte jag iväg till skolan för att gå på IV-valet , ( teckenspråk ) .. så slutade klockan 4 där, och farsan hämtade mig.. Vi ska skriva något om oss själva eller något och sedan om ett par veckor spela in det , alltså teckna framför en kamera... typ SlutTenta på den kursen !

Vene vad jag ska göra idag, funderar på att bara ta de lugnt, har gjort så mycket och inte vart själv en sekund på veckor ;D så jag ska nog plugga lite, lyssna på musik, se film eller slappna av ^^  Haha..

Eller gå ut, fint väder ute, fast endå rätt så kallt?

Men äntligen, sommaren börjar närma sig i alla fall!


 Du är så fiiiin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0