day 3 in london!

Hello sweden ! How are you? im fine ty, :D Jag sitter har i ett internet cafe hihi :p skulle kolla mina mail samt skriva i bloggen lite tankte jag! helt jakla underbart har ju!! :)

Dag 1 ( Mondag den 30 Mars ) :
Vi kom fram typ till England vid 12 tiden och sedan fick vi ta en buss till Hotellet, fick sitta dar i en timme ungefar.
Sen kom vi fram till hotellet, ett helt underbar hotell ! Personalen  ar guld , alltsa valdigt trevliga och rummet ar jatte mysigt :p Efter att vi checkat rummet lite, sa akte vi in till stan i London och gick i lite olika affarer, och kopte en massa saker , klaader och massa annat, sovenirer ;p Sen kakade vi bara mcdonalds och sedan akte vi in till hotellet igen sen somna vi ganska tidigt efetrsom vi vart oppe sen 5 tiden och akt hela tiden sen dess haha myspys ;p

Dag 2 ( Tisdag den 31 Mars ) :
Vi vaknade valdigt tidigt, gick ner och at frukost, buffe :) valdigt gott alltsa! Men tog for mycket sa fick kasta en hel del ;)
Sen akte vi in till London Akvarium, och kollade pa en massa fiskar, hajar och massvis med annat ;p
Sen akte vi London Eye , den ar typ 132 m upp i luuuuften ;o .. Skit mysigt, sag typ over hela London ungefar? haha mos. Skit snyggt jag skriver va ;D
Vi kollade aven Big ben, och dar drottningen bor och gick runt pa lite Sightseeing ;p

Dag 3 ( Onsdag den 1 April ) :
April april din dumma sill :)
Valdigt fint vader har, vet inte hur mycket men solen skiner valdigt mycket, gar har med troja och korta byxor och solglasogon och e en riktigt tuffing haha.
Klarbla himmel ocksa, and i love london!! ;)
Idag har vi akt till Primark, skit snygga klader och saker och allt ar as billigt, och sedan till Harolds , valdigt snobb stalle och dyrt ;p .. Men i alla fall, det var fint dar :) sa kopte lite det med, alltsa jag tog med mig valdigt mycket pengar och har kopt en hel del saker, aa faktiskt nastan hela London om jag ska vara arlig, hahah .. men har enda skit mycket pengar kvar hiihja...
Nu ikvall ska vi ata pa en god kina resturang faktiskt, och sedan ta de lugnt tror jag! Ska snart ut och smoka.

Imorgon ska vi till London zoo , Skrack musem, Madam tussauds och sant :) far se nar jag skriver nasta gang om det blir, men hall koll bitches :)

Saknar er dar hemma, ni vet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0