Andra APU dagen..

helluuu! Kom nyss hem från praktiken typ ;p .. Först hade jag då teckenspråk lektion i skolan, men efter det så åkte jag till praktiken, så jag kom dit vid 10.37 ca ^^ .. Då var alla barn ute, så jag hann vara ute i ungefär 10 minuter om inte mindre, sen skulle vi in på samling och sjunga lite ^^ .. & läsa sagor .. & sedan så var det mat .. Sen var de inne och så, & jag pluggade lite grann på saker jag måste göra under praktiken.. jag slutade efter vi ätit mellis alltså klockan 15:00 .. Så det var en skön dag faktiskt. & barnen är så söööta när de säger fröken etc! :) .. Älskar fan att busa med dom, men ibland blire för jobbigt haha! & jag e så klantig, jag skulle hälla mjölk till en pojke, och jag öppnade mjölkpaketet helt fel, så det kom lite mjölk på bordet och de ja säger är : ojoj här spiller jag mjölk ... " haahhahahah xD det lät fan roligt, men pinsamt!  Men iaf! Men igår på praktiken så fick jag hålla deras vila för de småbarnen!
VIssa vilar ( typ sover ) och vissa  får vara i ett annat rum och då läser en fröken för de! Så ja fick läsa två böcker för dom, sen räckte det ;p .. lite kul! & idag på vilan så soooomnade jag och vakna av att ena ledaren började plocka bort madrasserna. hon bah : somna du? " ja bah : nej då:D men nära " men ja kommer fan inte ihåg om ja somna? men jag tror jag gjorde det, för tiden gick ju så snabbt, xD och jag frös helt plötsligt skit mycket, och håret stod ut åt alla håll, då fick man skratta lite iaf xD men personalen där är väldigt snälla och barnen är sööta!

Men idag ska jag väl kanske plugga lite, har rätt så mycket att göra klart och så under praktiken, så får väl börja lite idag .. För gick till min lärare idag och bad om papper klassen fått av henne när jag var i London! så de ska jag väl fortsätta lite med idag & sen muuuusik! Blir nog inget annat att göra idag, är helt slut efter APU .. haha .. Men om nån vill ses kan ni ju alltid höra av er till mig ( ringa eller smsa :D ) .. Then, we can see!

Kyss på röva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0