16 april och du är en sill.

Idag började jag skolan halv 12, så vi kom dit och fick typ jobba lite själva så jag och emmzi gick iväg och jobbade utan för bibblan typ,  jobbade faktiskt väldigt bra tycker jag =) .. Sen så klockan ett så hade vi naturkunskap, vi gjorde typ ingenting :S orkade inte, blev så arg på våran lärare! .. Sen så stack vi och fick vänta i typ 1-2 timmar tills nästa lektion som var svenska,  men ingen skulle redovisa, för vissa orkade inte och vissa hade gjort, så vi fick sluta! Så ingen skola idag kan man säga nästan ;) Inge jobb i alla fall! Gött det!
Sen så när vi kom hem åt vi lite, och blev så jävla förbannade för att vissa folk kom tack vare en idiot person som jag hatar mest av allt. aa så ja och emma blev så jävla arga! och vi bestämde oss för att gå till Kullen och tänka lite, för där man kan tänka och prata om allt, skit mysig ställe ju! Så var där säkert i en timme eller lite mer, sen gick vi runt vivallaringen, lång promenad :D <3 så vi är lite stolta, måste röra oss mycket ju!

Men har skola imorgon och börjar halv 9, så blir direkt bussen dårå! Sen så har vi en lektion men vi ska bara snacka om APU, och sedan en filmlektion och idrott sen slutar vi :D eller aa det är vårkonsert men man måste visst ha biljetter ;o de visste jag inget om, för när man fick all information så var jag utomlands ju! Gooh aja !  what ever!


 ska se fortsättningen på The Grudge. och sedan sova eller något! PUSS&KRAM!

 ska man göra i helgen  egentligen :/?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0