15 april.

shoho!  Gud vad onödigt det var att gå till skolan idag ;S hade bara typ 5 minuters lektione ;S sen stack vi för att lärarn skulle bara prata med några som hon ej  snackat med, innan APU´n .. ! Så jag, Ämma och Emely stack och mötte Tubbe, snackade en stund åså! Sen åkte vi hem till Ämma och fick se hur hon bor :D men jag var för trött för att orka men endå, och det var i Lanna ..  ;D .. Sen åkte vi hem till mig, jag och Ämma la oss direkt i sängen medan Emely satte sig vid datan! & så slocknade jag och Ämma, här kommer det en bild som Emely tog :
 Bjuder på denna bilden då! Förlåt för mig!


 Men innan jag och Ämma åkte till skolan så tog vi lite bilder på hur vi såg ut innan de blev skola, och skola för mig för första gången på 2 och en halv veckor men endå haha .



Men iaf, nu ska väl vi bara äta och titta på The Grudge :| har sett de förut, men ska se igen, ska skrämma upp oss rejält, vi önskar bara att ni kunde vara här med oss! Ni vet nog vilka :D


 Men ha de bra, så hörs vi nog imöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0