090426

hullu! Jag orkar inte skriva om vad som hände igår :( .. Ni som känner mig får väl fråga, men de var inge kul det :/ ..

Är i alla fall sjuk, 39 grader och fryser som fan och är endå skit varm och så jäkla ont i halsen att jag inte vet vad jag gör snart! Gör ont att bara hosta och det! Men har i alla fall praktik imorgon ju egentligen, men vene om jag ska gå? ska jag typ testa att åka dit och se hur de går? eller ringa och sjukanmäla mig igen? för jag behöver verkligen gå egentligen men jag har feber och ont i halsen och skit förskyld =( Men får se hur jag ska göra?!


Men i alla fall, nog snackat om mig :) ska sluta tycka synd om mig, men jag har skit ont i kroppen ! =(


Och när ska jag till dig morsan ? :S ville åka förra veckan egentligen men de gick tydligen inte !

Kommentarer
Postat av: ahlander

sv: gud vad härligt! då har jag juh mkt att längta till oxå! :D

2009-04-26 @ 17:03:28
URL: http://aahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0