090425

helluuuw!

Igår festade jag med en massa kompisar & de var roligt! =)  faktiskt! Vi grillade, fast alla våra korvar ramlade in i elden ;o .. så de gick inte sådär bra! Sen brottade jag ner en, för att hon ville berätta till en kille en massa grejer om mig haha kulkul! :P ..
& jag hade ju feber igår , men vi tog de rätt så lugnt igår endå, eller? jag var nära på att ramla i brasan men det är ju som det är alltså!  Förlåt att jag är pain!

Jag vaknade  flera gånger i natt, av att jag frös som in i helvete, och endå svettades och hostade hela tiden och när jag väl gör det så är de inte kul för ja kan inte somna om dåe, och det gör så jävla ont alltså!  Blev sjuk pågrund av att jag praktiserat i ett utedagis typ hah!
 SÅ vi vaknade vid 10 tiden, och ja kunde inte somna om för ja frös! SÅ jag tog typ tempen eller vafan de heter och kolla om jag hade feber, och nu har jag typ bara 38-39 grader men det är endå något :S .. Så får se hur de blir på måndag , när ja ska till praktiken, jag går nog dit endå och det, men jag skäms över min röst, är så jäkla hes och jag vet inte vad! :S

Men Ämma ska sova hos mig hela helgen i alla fall & jag börjar nog smitta henne ;p .. sry men så är de när man vill träffas endå:D:D ..

Ikväll ska vi ta de lilla lugna, vi ska åka på kvällen till stan och käka på Kina muren, och mysa bara jag och hon!
& ikväll ska vi säkert se på film, men ja vill att han ska komma dåe ju men aja ! ;p . sch!

 Men nu ska jag hoppa in i duschen känner mig helt disqusting! goooooh! Im sooo pain in the asss när jag gillar någon :( ..

Men vi höres nog lite senare kyss på skinkan!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-04-25 @ 11:28:10
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: emilia

usch, krya på dig!! :D

2009-04-25 @ 14:40:53
URL: http://ememz.blogg.se/
Postat av: ahlander

jag går oxå barn och fritid, första året dock =) men de är sjukt kul! =)

2009-04-25 @ 23:32:06
URL: http://aahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0