090424

Helluuu!

Kunde inte sova ett skit , frös och svettades och fan allting .. SÅ när jag vaknade kolla ja om jag hade feber & de hade jag så jag ringde mitt jobb och sjukanmälde mig och de var as snälla .. För om ja hade gått dit hade vi vart ute hela dagen och jag hade bara blitt värre och sedan blitt skit yr.. Så jag gjorde iordning mackor, åt upp de och sen gick och la mig & svarade tydligen  på sms i sömnen.. Sen vaknade jag vid 12 någonting av att Emelie ringde mig!
Sen åkte jag ner till maxi och köpte halstabletter och cigg & glaaaaaaaasss! =) ..
Har tagit iprem nyss iaf!


Men ikväll blire att grilla, och de kmr gå bra , kmr ha på mig varma kläder  och de, tror inte jag har feber nu, men jävligt ont i halsen! Men de kmr bli kul på grillandet!! :) Några kompisar kommer bara , men de blir nice de!^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0