090423

huuuuuhuuu! =) ..

Solen skiner, och himlen är blå :D kan de bli bättre elr.

Jobbade idag också, från kvart i 8 till kvart i 3 .. Försov mig :S vaknade kvart i 7 , så farsan fick skjutsa mig till jobbet, för  annars hade ja inte hunnit!

Men idag var vi ute exakt hela dagen, från typ halv 9 ( efter frukosten ) till typ aa kvart i 3 då jag stack, dom är nog fortfarande ute ! ;p var ute i skogen lite också med småttingarna! Men det var faktiskt en riktigt skön dag idag, så jäääkla varmt!  Men de ska man inte klaga på, för sommaren är verkligen påväg nue! Men så jag satt och sola och lekte med barnen hela dagen idag, i slutet var ja helt slut så jag satt och vila mig en stund dåe.

Men kom väl hem för ungeför en kvart sen något sånt! & jag börjar typ bli sjuk eller något :S jag hostar hela tiden, och har ont i halsen och är typ förkyld ! :/ illa de .. ^^

& nu ska jag nog ut och sola me kompis! :D


:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0