090422

Huhu, kom nyss hem från jobbet dårå! * praktiken *
Det gick bra idag, lite långtråkigt ibland men endå roligt, barnen är så busiga :D
och söööööööööta ;) .. Idag började jag halv 9 och slutade halv 4, så jag kom nyss hem ja!
& personalen är trevliga och allt är trevligt där, ^^
Ett litet barn frågade om jag ville hänga med henne hem sen xD
& ingen av barnen ville att jag skulle hem, men var ju tvungen! eller aa..
Men dagen var annars kanon, vi var ute nästan hela dagen faktiskt,
& det kom fram en sol på eftermiddagen och hela tiden sen då, så vi var ute & lekte,
och åt mellis och det.. så man lär ju bli brun och det :D det blir man ju av iur och skur dagis!

Men idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska snart duscha lite i alla fall!
Sen ska jag plugga lite och skicka in en grej till min lärare som hon ska ha in så att jag blir klar med det.
Gjorde typ färdigt den på min rast idag, men aa :*
Men en lugn dag idag, kanske träffa nån? !

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag så hörs vi! Luuuuv!





Du är fin som solen!



Kommentarer
Postat av: maria

JÄTTE BRA BLOGG :D

2009-04-23 @ 10:31:42
URL: http://marrajjaa.blogg.se/
Postat av: pramita

tjohop :D allt bra hos dig?

2009-04-23 @ 15:26:45
URL: http://pramitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0