090421

Tjena dirary! ;D


Har precis typ gjort i ordning mig och en massa grejjs, och ska snart eller aa om en halvtimme dra till direkt bussen som går direkt te skolan, eftersom jag ska gå på teckenspråk lektionen,  :/ så dumt att man måste gå på sitt IV-val fast man praktiserar   ;o .. Men iaf, så jag kommer väl ca komma till praktiken runt 10 halv 11, men de vet de redan för de har jag sagt! & idag slutar jag klockan 4 har jag förmig! Jag börjar vid kvart i 8 varje dag typ och slutar vid 4 varje dag men aja, inte så jobbbigt endå, alltså fördmiddagen går alltid snabbast, tiden bara rinner iväg för då är man ute och leker med barnen, men på eftermiddagen efter lunchen är de så segt ;o .. Men aja! ^^ ..

 Nu ska jag väl typ göra nånting, sakna <3



Idag ska jag kanske till morsan efter praktiken, och det ligger nära så de är bara att gå typ^^  Men SMSA ! =)

På fredag blir det grillkväll med ett par kompisar bara , sitta framför brasan och värma sig med kanske den man tycker om eller någon annan och sedan kanske grilla! Helt klart mysigt, och sedan dricka :D <3

hahahah xD klockren bild!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0