090420

Helluuuuh! :*


Sitter här hemma, har precis fixat i ordning mig, & ätit lite frukost så är typ klar nuu haha, men bussen går inte förns 8 dårå! Ska till praktiken idag, men vettefan vart jag ska gå av sen när jag tagit buss 17 ;o ..  För jag kommer inte ihåg alltså! Svårt de kan bli ibland. Men vi får väl se hur de går på praktiken nuue då, de kommer säkert gå jätte bra, ska vara där klockan 9, vi ska väl mest snacka och så, kanske vara där en stund, sen måste jag dra igen vid 1-2 tiden eftersom man tydligen måste gå på sitt IV-val som vi har halv 3, och bussarna ja kommer åka med går typ 1 gång i timmen - 1 gång i halvtimmen.. Jobbigt! aja !

 Idag efter praktiken vet jag inte vad jag ska göra ? har inte en aning, Men nått gör ja väl, eller bara sitta hemma och tare lugnt , de ska bli sköööönt :D För har gjort väldigt mycket så med lilla Ämma.. Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0