090410

hellu!
Emma sov hos mig inatt, Tubbe och elin kom också igår!
Snacka, flumma, lyssna på musik oich en massa sånt ! :D
& fixade lite alkohol!
Men idag blire fest, Kommer ett par kompisar i alla fall, hihi :D
Kan bli många, men de får vi allt se, om alla kommer som de sa att de nog skulle göra!
Kul i alla fall, annars får vi ju mer dricka om de blir mindre folk! ;);) Haha !
Men vi ska ta en massa bilder också, de får ni nog se imorgon eller på söndag!

Ska snart gå ut på promenad med Emma, runt vivalla! Tar ca 40-50 minuter,
behöver luft och de skulle vara skönt , innan vi måste fixa i ordning och sånt!
Så de blir skönt! Men vene om ja ska ha klänning på mig eller jeans och tröja? vi får se sen, ska ta på mig både och och se hur de blir! haha !

 men vi hörs senare eller imorgon ! PUSS!

Kommentarer
Postat av: pramita

meen åååh va kul :D hemma ferre is the shit haha

jag ska nog bara va me felicia, sen ska jag få gäster någon dag under helgen :)

2009-04-10 @ 15:27:15
URL: http://pramiitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0