090408

Har pluggat lite idag så känner mig riktigt stolt (A) kanske en fråga kvar, men den är inte så svår, så den gör jag senare i veckan! .. :*

Sen har jag städat idag också, fixat lite och så! Så de e iaf lite finare och renare en förut, men vissa fläckar går inte bort från golvet dårå, men har mattor åså överdär! =)

Men iaf, idag så vaknade jag sent så han inte göra så mycket dårå, men var ute lite förut med kompis iaf, men sen började ja plugga och städa! & så har jag sett film! :/ ..

Känner mig helt nere alltså, ja vene varför.. Eller jo jag är ju orolig över att de värsta ska hända henne,  men de får de inte göra!  Hoppas att du klarar dig!
 Och sen är jag nere för , ja lite allt möjligt! Orolig och en massa stuff!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och snacka med några kompisar!

Imorgon ska Emmz sova hos mig iaf ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0