02:46

Hejsan! Kom nyss in typ, Var ute med Tubbe och Ämma, vi lekte först akrobater,  Jag och Tubbe hjulade och sånt :D ..Och den första jag gjorde, blev så jävla bäst tycker jag!
Sen sjöng vi och  drack lite :D ..

Men idag så vaknade vi runt 4-5 tiden, jag och ämma .. Vi gjorde i ordning oss och åkte till BB och träffade Adde och gick runt ( jag gick runt med sommarkläder ) och de var skit kallt ute ;o men var  ju ute vid 8 på kvällen!  Sen så träffade vi på Jimmy och Peter och snacka lite med de, egentligen är ja jävligt sur men aa.. & sen gick vi hem till Micke, satt och snacka åså!  sen åkte jag och Ämma hem vid 10 tiden någonting tror jag ..

Sen senare träffade vi Tubbe och hade skojjs dårå! ^^

Men nu ska vi väl fortsätta dyyyyygna ? :*

Puss på denna dag! Imorgon blir nog också bra :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0