sjuuukling..



hejhej, det var längesen jag skrev blogg kan man säga ;b .. Men jag har inte orkat, inte vart hemma eller haft så mycket tid, och nu är man sjuuuuuuuuuukling, palla :/ ..

Igår träffade jag bästa Eliiiin, vi cyklade till stan och hon köpte piercingar, sedan bjöd hon mig på mc donalds (: sött. Sedan cyklade vi hem , redan då kände jag att jag var förskyld, nös typ 5 gånger, och jag brukar aldrig nysa så ;/ ..
Så när eliiiin stack ifrån mig, mådde jag illa, förskyld etc! :/

Idag vaknade jag klockan 4 på morgonen av att jag frös som fan :S kunde inte somna om, så jag var vaken när väckarklockan ringde kvart i 6 .. Så då gick jag upp, pratade med farsan åå då fick jag stanna hemma! Orkade inte gå till skolan när jag frös som fan, skit förskyld och sen feber & jävligt ont i huvudet!  Känns som jag har reber i alla fall, jag är varm fast fryser endå liks :S .. Sedan gick ja och la mig igen, och kunde somna efter många om och men, och vaknade runt 2-3 tiden :/ fast vaknade många gånger under den tiden då jag sov, men kunde faktiskt somna om för hade ju tagit på mig massa myskläder så frös inte lika myyyycket! :/ .. Sedan när jag gick upp, koollade jag på den nya avsnittet av ONE TREE HILL SÄSONG 6 :D giiih! ååh jag blir så jävla sur på carrie !! ;/ haha !

& nu sitter jag här med ett stort duntäcke och fryser nästan häcken av mig! Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon, har endå bara klassråd och en lektion. Men ska nog åka till morsan imorgon, & träffa syrran! Kan va skönt att vila där (:

Näääe nu ska jag kanske titta på någon film eller något som jag nästan gjort hela dagen ! Men vad mer finns det att göra? fast ska nog gå och sova snart , orkar ej sitta uppe ;/ gah!

På fredag ska vi i alla fall på kräftskiva, EllyTragisk, BästaNatta, FarsanCool , och karlssonPåTaket! =P till sthlm!
Det blir roligt!

aja .

xoxo // Ellyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0