klänning (;

Dethär är typ mitt mode i alla fall (: .. Jag älskar sånna klänningar och det passar speciellt till gyllenbrun hud ,*! MUMS !*


HAHAH! hände en kul sak förut idag (;

Idag på fritidskunskaps lektionen , så satt jag,emma och amaal längst bak på skönaste stället (: .. Amaal hade nått handkrämstub på bordet, då skulle vår lärare lämna papper till oss, ..
då säger hon till amaal,
- amaal, varför har du tandkräm i skolan?! borstar du tänderna här?!
HAHAHAHAHHAHHA!
amaal, - nej det är handkräm.
fan vad jag och emma skrattade alltså, det sprutade fan tårar, och läraren bah
- jag fattar inte varför dom skrattar så mycket? vet du det amaal?

så sköön hon är.  :D ..



Idag har jag vart med natthuuu , vi har lekt massaaaa! Först gick jag hem till henne efter skolan, då satt vi bara och snacka massa, sen skjutsade jag henne på hennes cykeln till willys (; skulle handla massa gottis ( som vi inte åt alls mycket av ) ..  Sedan åkte vi tillbaka hem till henne & kolla på film, men liksom under tiden så tog vi massamassa bilder!  eller bara några, men roliga xD ..  Sen lånade jag hennes cykel hem (;  Älskar dig gumman <3

I hela helgen ska jag lana med Eliiiin (: ..  asså lyssna på höghög musik, käka snacks, och spela massor spel och bara ta de lugnt, en hel helg för henne & mig, de var jävligt längesen faktiskt , som vi gjorde något sånt <3  Det kommer i alla fall bli jävligt roligt!

aja solong biatchs ! <3

// Elly

Kommentarer
Postat av: Amaal

haha Dina asså jag vet inte vad hon tänker med ;) hahahaha <3

2008-09-18 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0