åsikt.

jag är så jävla trött på att folk ska vara så jävla kaxiga via internet eller mobilt , men fan så vågar de inte säga ett skit när man väl ser dom , öga mot öga :S !! & så e jag så jävla trött på så jävla falska personer, gah jag blir så fucking boooring!
Jag är så jävla arg också, jag hatar verkligen mitt liv, hata hata hata! & jag tycker fan inte synd om mig själv, får man inte säga en jävla åsikt eller? får man inte säga som man själv tycker eller? måste man spela med? Kan man inte få säga som man själv tycker utan att bli kallad; snälla nån tyck inte synd om dig själv " vet ni vad?! jag tycker snarare synd om er, som är så jävla omogna och inte har lärt er sånt här en !  seriöst, jag vet inte vadfan jag ska skriva, men jag blir så jävla less på allting, så fuuult och omoget, ni fattar inte att jag också har känslor? RIKTIGA känslor och inte såkallade ; tycka synd om sig själv känslor " jag e fan inte som herpesnöten... Lär dig/ er förstå det någon gång!
När du väl insett det här, så kan jag säga : Välkommen till världen!

Det är såhär det går till, att folk brukar få säga sina jävla åsikter och säga som dom tycker och tänker till sina kompisar/bästa kompisar, i alla fall i min värld, och om jag nu vill tycka synd om mig själv? LÅT mig göra det då? men varför skulle jag göra det när jag själv hatar folk som bara ska tycka synd om sig själv? ...  & de e inte kul att få reda på att du nästan "hatat" mig bakom ryggen, utan att säga till mig så som du känner eller hur du känner, då skulle vi kunna hitta en lösning, i stället för att de skulle bli såhär? .. Nu är de ju värre än värre, & jag hatar det, de gör jag ! Men finns ju ingen annan lösning, så , men sån här är jag!  Om du inte älskar mig för den jag är, så älskar du mig inte, jag är jag och det kan ingen ändra på !

Hejsansvejsan, nu ska ja sitta och mögla framför tv! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0