Allt är skit </3


Har förlorat en bästa vän, pojkvän och kanske en extra familj .. speciellt min bästa vän.. jag vet att det delvis är mitt fel, men jag försökte i alla fall och jag vet att du med gjorde det.. FÖRLÅT!! men ja förstår om vi inte blir sams igen, den här gången är det verkligen STORT! :/ .. jag önskar att inget hände.  jag önskar att de fanns något jag kunde göra åt dethär, men nu är det försent och jag kommer i alla fall alltid att älska dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta, förlåt i alla fall.. jag brukar inte ta över skit på dig, som han sa..  det  kanske låter som det när jag har problem och är arg/sur/ledsen ..  & jag har alltid försökt att hjälpa dig när något hänt dig, kommer i alla fall alltid finnas för dig även nu när det är över .. tiden med dig har varit underbar, men nu berättade han vad du tänkt och tyckt om mig etc.. jag tycker absolut inte synd om mig, har aldrig gjort, kanske låtit som det men jag gör inte det, jag vet att både du&jag har problem, i så fall är de egentligen dig jag tyckt synd om men kanske inte kunnat hjälpt ordentligt, fast huvudsken är den att jag försökt så gott som jag kan .. jag vet inte mer vad jag kan säga förutom att jag är ledsen över detta och ångrar mig djupt men de finns inget jag kan göra åt det nu , det är som det är. hoppas att du läser dethär och i alla fall kan förstå detta... Du vet vem du är.

 Helgen har vart underbart har vart med Li Gu och massa underbara vänner! Tack för att ni finns och gör mig hel och förstår mig<333 Men just nu är Li Gu den enda man kan prata med , tack för att du finns, jag älskar dig så otroligt mycket,. du är världens underbaraste vän! <333

Kommentarer
Postat av: Li Gu

Älskar dig med gumman :).. Allt kommer ordna sig jag lovar. Älska dig massa

2008-09-29 @ 02:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0