you love me.

hello , it´s me :)

Idag har jag vart me min tvilling, & vi har vart hela veckan & haft det jävligt mysigt och roligt! =) somnat runt 6 varje dag och vaknat runt 3-4? haha härligt, (: Måste bara vända tillbaka dygnet lite :P

Idag åkte ja & tvilling till stan och skulle handla lite kläder etc .. på bussen var skit roligt, haha bussen tog in för mycket folk eftersom bussen innan hade gått sönder så de fick också gå på våran buss, haha.. Ja & elin satt och skratta hela tiden åt massa roliga saker som hände i bussen & vi var så jävla snea på vissa folk som inte kan ha respekt, jag stör mig på det som fan alltså, när busschauffören sa att folk kunde gå lite längre bak så folk kan gå på bussen så säger en konstig typ; skaffa  mer busssar förfan " vilken jävla tönt , blir så förbannad !  & sen så stannade bussen mitt på gatan typ och slääppte ut en typ, för bussen var överfull fan, sen säger en annan kille; men ta in .... då. "   då sa busschauffören ; det är jag som bestämmer"  men självklart? bussar ska ju liksom inte stanna mitt i gatan precis, haha så den lillkillen fick typ springa  ifatt bussen där de andra av hans kompisar gick av xD  .. & jag och elin skrattade som aldrig förr alltså ;) .
Sedan köpte vi skit snygga tröjor,. och jag köpte två BH och en piercing till läppen! Sedan käka vi mcdonalds och sen åkte vi hem.

På söndag åker vi till åland med de bästa,  ska bli så jävla roligt alltså :)  ja&elin har längtat hela veckan fan! Så de kommer bli minnen där & as mysigt. Så vi åker på söndag morgon härifrån!

aja,. ska dra nu hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0