We might find our place in this world someday.

"I just don´t belong here, i hope you understand.. I gotta go my own way.."

Hellu, sitter här med Elin och ska festa och träffa massa kompisar imorgon .. De ska bli mega kul, tack för att ni finns <3

jadu, fortfarande är mitt liv hemskt,  jag hatar verkligen mitt liv, sorry  och jag tycker INTE synd om mig själv som vissa människor tror, men jag hatar verkligen mitt liv, allt är så jävla skit och ja vet inte vad! Men jag är så jävla glad att jag har Li Gu i mitt liv, hon är den bästa kompisen som finns och jag älskar henne mest <3 Hon har man alltid roligt med och kan snacka om allting, Tack för att du finns dharl ;] ..

Vet inte vad jag ska skriva, men vi ska typ kolla på film & stämma träff med massa som vi ska träffa imöra, men skriver blogg snart igen =) ..


"jag önskar att inget hände, jag ångrar mig verkligen, fast jag vet att allt inte är mitt fel, har bett om förlåtelse och sa att ja ångrar mig men endå fortsatte du att bråka, och du har också gjort fel men tydligen så är allt mitt fel, enligt er.. Men det är aldrig en persons fel om två bråkar... Man märker att du inte är tillräckligt mogen än och att du inte är i min ålder.. Men jag kommer i alla fall alltid att älska dig, tack för att jag fanns i ditt liv förut.. DU VET VEM DU ÄR<3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0