today.

hejsan (; .. Sitter här i skolan och har ingenting att göra!
Denna vecka är det något slags "Tema vecka" (; Så hela måndagen och halva tisdagen hade vi bara föreläsningar och på måndagen  började vi kl 8 och slutade 3 och fick EN enda halv timmes rast :S på en hel jävla skoldag! Man blir lite smååsur sisådär.. Sen igår ( tisdags eftermiddag ) började vi med ett stort grupparbete som vi ska ha tills på fredag , då vi ska redovisa, vi ska redovisa med Powerpoint gah! Är stolt idag , har jobbat häcken av oss =) .. Vi har ju inga vanliga lektioner, vi har bara stora grupp arbeten och sedan lunch och sen stora grupparbeten igen! Men vi är typ nästan färdiga, så imorgon ska vi bara ringa ett samtal till BRIS och intervjua dom, sen fortsätta och göra färdigt powerpoint, så är typ snart färdiga =) .. Vi jobbar om "barn misshandel" .. nice nice!  Ska snart till aulan, där en tjej från vivalla ska hålla föreläsning, så då blir att sitta där någon timme eller så och bara lyssna -.- ..


jaja, idag efter skolan ska jag träffa min lilla Eliiiiin (; ..hon ska klippa sig, men vet inte direkt vad vi ska göra, men kul ska vi ha , som alltid =) .. menmen, vet inte vad jag ska skriva mer ..


*Jag tycker verkligen om dig jätte mycket, du vet vem du är <3 .. Hoppas att vi kan ses snart. <3 puss på dig. *

Pusssadjööööö / Ellyyyy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0