helluu=)

 haha min stil (; ..  Skinjacka, lång T-shirt , Leggins och höga klackskor (:

Idag är jag hos morsan (; var en tråkig gambia dag idag! :/ ..Jag och Emma i min klass gick på stan och försökte samla ihop pengar, vi lyckades bara få ihop 126 kr, jag förstår mig inte på folk, alla är så jävla snåla och kräsna seriöst ;S USCH på örebro ;/ fast sthlm är ju likadant.  Vi gick jätte långt =) , vi gick från våghustorget till USÖ , och från USÖ till Risbergska skolan =) hahaha , vi tyckte i alla fall att det var låångt och våra ben var helt slutkörda när vi kom tillbaka :/ liksom gå i flera timmar och försöka samla ihop pengar till GAMBIA när det finns massa snåla jävlar som inte ens kan hjälpa till fast de har tusen gånger så mycket bättre! menmen whatever, (;
Nu ska jag nog äta lite grann, sen ska ja väl titta på tv och sen sova, är så jäkla trött, PUSS! <333

/ ELLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0