dagar..

Hellu =) ..

Imorgon ska jag klippa mig (; troligen mest toppning och uppklippt  & sedan lugg =) ..  Behöver verkligen klippa mig, har så utslitet hår hehe ! (; Så jag ringde idag och beställde tid, så har tid nudå! ..

Nu ska jag nog sätta igång att plugga lite , för har prov på tisdag och torsdag, allt ska hända veckan innan höstlovet!  faan vad skönt de ska bli att få loov, en vecka är ju inte länge, men längre än en helg och de ska bli skönt att sooova & hoppas att jag kanske kan träffa sötnosen ! <3 bara en vecka kvar till lovet, stå ut ;)

59 dagar tills jag fyller 18 år (;  65 dagar tills julafton och 101 dagar till london ;) haha .. längtar så mycket till allt detta <3


* Tycker om dig jätte mycket *

x o x o / eran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0