another day.

hejsan (: Klippte mig igår skiiit snyggt (;  toppning, lugg, uppklippt och lite taggit .. & sen färgade min tvilling mitt hår mer blondt aa speciellt utväxten och underhåret,  Sååå jäääävla snyggt <3 Ska ta bild på det idag så ni får nog in en bild imöra (: ..

Idag ska jag till morsan och hänga med på syrrans öppet hus i mellanstadiet, ^^ .. Sen ska jag sova hos mor & blabla <3
Ska nog inte göra så mycket speciellt idag förutom att plugga plugga pluugga!  har massa prov denna vecka , orkar inte :/ Har samhäll prov idag om massmedia sak, sen på torsdag om ; Förskola, Skola & fritidshem! Sen massa annat skit! haha vem orkar? aja , det ordnar sig, för sedan är det endå Höööstlov!
Snaaart åååland med de jag tycker mest om ! :) <3

aja ska typ dra på lektion nu :/

Take care // Eran <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0