omförglömligt (;

helluuuuuj =) ...



igår var fan en av de roligaste nätterna på länge =) <3 ..
Var såklart med min tvilling hiiih ^^.
vi brukade ju alltid göra hyss eller nått liknande när vi var yngre,
& igår fick vi tillbaka tiden som vi hade för årsedan ,
de var typ några som hade druckit här hemma, och patrik decka såklart först(:
och då gjorde vi massa grejer,  eftersom han decka först liksom..
Först tog vi en kondom och hällde i massa grejer ( mjöl,och mycket vatten ) etc.
och vi la den i hans glas där han hade saker i redan,  sen tog vi en till kondom och typ spottade i den,
och la den på hans rygg,  och förpackningen la vi på bordet, sen satt vi på tv1000 där de såklart var porr ( tror de var gayporr elle nå liknade  ;S ) .. och högsta volymen... hahahahah :D skööna vi är =) ..
sen tänkte vi skriva nått på hans panna, men då skulle jag rycka i han så han kunde vända sig om, men då vaknade han :/ hahaha fan va kul de var, tror han vart lite nojig ifall om de var han som gjort det =)
sen gjorde vi en till sak men de tänker jag inte berätta här =)=) haha ! 
Men det var en oförglömlig natt,<3  så jävla roligt<33  och vi somnade väl runt 5-6 tiden, och patrik stack hem runt halv 5 för han tyckte att vi var lite knas hahah =) så blire när man deckar först när man e omkring oss! :D


aja, nu ska jag typ titta på nå film och ta de lugnt,  måste försöka sova mycket inatt, som inte kommer gå , eftersom vi vaknade runt 4 tiden! ;O  men har skola imorgon så!

ha de bra =)

LiiiRa & LiiiGu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0