helluu

sitter här hos morsan med värsta träningsvärken :/ har gått ytterliggare 6.5 km idag och tränat massvis, jo det är ju så klart bra men nu gör det svin ont  xD .. Ska snart gå och plugga lite grann har ett slags prov imorgon & egentligen inlämning, men det kommer nog attmordna sig. Idag var det någon slags mässa i conventum arenan , så gick dit med Emma & amaal , vi var där en stund och kollade runt, fick massvis med påsar och böcker om just det stället där vi "kanske" vill studera efter gymnasiet.. Jag skrev också på att kunna tänka mig att studera utomlands efter gymnasiet, fast jag skrev på att göra det 2011 istället så att jag jobbar lite här i sverige innan jag åker utomlands, men inget är säkert ennu, det är bara massvis med funderingar en så länge ;p .. skulle kunna tänka mig i stockholm också, det är en stad jag känner till, eller gotland :D .. men hellst utomlands tror jag, så man kan se världen lite mer ;) Sedan träffade jag tobbe en stund , de var längesen så vi stod och snackade lite och sedan åkte jag hem till morsan.

men nu måste jag gå och titta på tv & sen plugga lite..

Take care, xoxo // eran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0