btw!



Shululu ! (:

SItter här med Emma, vi ska typ öva lite på det vi ska redovisa idag , "Natur & frilufsliv " :P .. Skit booring, men vad gör man haha , skulle egentligen redovisa på fredag men de blev inte så :) .. Så arbetet vi har gjort är power point, och det har vi sparat i en skiiiva nu, så nu borde de väl gå!

& vi har några timmars rast sen ! så vi ska gå och käka mcdonalds , & det kommer att bli kanon gott, är as suugen haha! :D <3

btw, 30 dagar tills jag blir 18 år (: Fyller år den 18 december!  Now you know! ;D .. Långt kvar, vet!

Vet inte direkt vad jag ska skriva, men hade prov igår, & jag känner på mig att det kommer att gå kanonkul, för svarade på alla frågor och jag kunde typ alla :D


aja , heejdå!

Pälle & Pillä in the action!!!! <33 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0