ålandskryssningen <3

Kom hem från båten igår kväll, men ska berätta de roligaste som hände på båten, och det är minnen för livet. <3

I söndags dansade ja & elin massa, det var skit kul :) och vi blev vän med "charlie" som sjöng massa låtar & vi bad han sjunga "leende guldbruna ögon" & de gjorde de, skit roligt , vi dansade säkert över 20 gånger, till låtar. Sen kom johnny och sa att vi dansade bra, vi bah "de e första gången" så vi snacka me han & blev vänner :D .. Senare i lördags natt  så snackade vi med Daniel som sjöng på den här båten, SKIT SNYGG!!!  vi snacka me han och de, vi var ju fulla så vi prata ju på!
Sen igår skulle vi gå och lyssna på han igen, och gissa va han gör :D? i mikrofonen "hej elin & elin, allt bra?"  vi bah aa.. han bah "ja har lovat att sjunga låtar för dom, ni publiken får hjälpa mig , drömmen om elin och leende guldbruna ögon"  så de sjöng för oss, han bah "den här låten e till er,  så publiken sjung mot dom" .. och massvis.. Sen han bah ; nu får ni klappa häänderna åt mig&publiken " vi bah  jubla och klappa haha :D och han bor i ÖREBRO!! så jävla snygg han var! sen åkte vi buss tillsammans hem, och vi sa hejdå, vi ska tillbaka typ den 31 dec när det är nyår, hoppas han är där då!
sen fick vi lite mer vänner :) <3

Sen igår snodde någon min mobil, vetej hur, så ni får ta bort mitt  nummer för ska typ köpa ny mobil idag kanske, och då får ni mitt nya nummer.

Pussadjööö / Elly








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0