åland igen snart ^^

Fyller 18 år om 32 dagar ;) <3

Och mellan jul och nyår ska jag och bästavän Elin till åland med massvis med folk=) .. Vet inte riktigt säkert datum än med de kmr bli roligt =) förutom att några speciella ska med :S .. men what ever, ja & elin kommer ha lika kanon kul som förra gången på åland, de kommer bli lika mysigt och lika roligt och minnen för livet =) <3 & då e jag 18 och då kan jag stå där framme vid baren och köpa något gott ;) .. & jag och elin kmr dansa hela natten igen som förra gången, & de som sjunger kommer att sjunga för oss igen hihi ^^ Det kommer bli kanon kul, . Det är inte säkert att alla de ska med, men jag & elin ska i alla fall med =) hoppas vi får en egen hytt haha <3 jag läääängtaar som fan! Bara en månad och några dagar /veckor kvar? haha ^^ ..  LiiiRa & LiiiGu kommer att äga ålandskryssningen igeen för tredje gången ;) <3


hejsvejs! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0