It´s me .

Hejsan! Just nu sitter jag i skolan och har ingen lektion. Vet inte vad jag ska göra, men ska vänta på tjejerna innan ja ska äta. De har lektion. Imorgon kommer jag bara ha en lektion från kl 10-11, onödigt egentligen:S . Slutar skolan den 4 juni, så jävla skönt, ska ha ett härligt sommarlov då. Men jag hoppas att ja får sommarjobb och i så fall kommer jag ha så jävla mycket att göra, & jag måste ju hinna träffa min älskling också. Sommarlovet är allt för kort! =( . Vet inte vad jag ska skriva direkt. Inget särskilt har hänt typ!  Ska kanske färga håret idag igen, ska försöka få det helt blondt igen, har ju haft minst tusen färger i håret, och nu har jag blondt över hår och mörkt underhår och underlugg, så jag ska försöka få det helt blondt, en så länge har jag färgat två gånger, och det är lite ljusare, men måste färga lite till! Men de kommer bli snyggt ;) För sen innan skolan slutar ska jag nog färga mörka slingor i de blonda håret, det verkar snyggt.
Jag älskar One tree hill :D Jag har sett massa nya avsnitten som inte ens kommit till sverige en, & de ser jag varje veckan i datan. One tree hill kan påminna lite om mig & jonte faktiskt :) <3


Remeber that : I will allways love you for ever Jonte, You and me, we leave the world behind us! <3

Pussadjöö /  eran elly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0