hellohi

Äntligen sommarvärme :) .. Slutar skolan den 4 juni.. & det är äntligen varmt , igen. Det är så skönt ute, ska nog snart gå ut och sola tror jag. Måste ju vara bruuuun.. Jag hoppas att jag får sommarjobb så att ja får pengar i sommar, annars kommer jag leva fattigt and that´s not fun. :/ ..Jag hoppas fan att jag klarar Matte A, för jag orkar fan inte få gå om hela kursen i tvåan ;S .. Men man får väl vänta och hoppas? . Imorgon har vi inga lektioner, men ja vetej om ja måste dit och redovisa, liksom redovisa en kvart sen hem igen? medans man egentligen kan få soooova tills tolv eller något liknade. På fredag ska jag och Natta till Jonte och Chriss och de i stockholm :) .. De ska bli kul, vi får skjuts dit, slipper slösa pengar på att åka buss/tåg :/  & de var längesen vi var i sthlm tycker jag, nästan tre veckor och det är en evighet^^
aja, måste plugga lite nu, ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0