sommarlov.

  Tog denna bild igår ;D Ville visa hur brun jag blitt ;) .. För vi solar&badar varje dag nästan! Ska nog sola&bada idag också, måste ju passa på medan man kan? Får hoppas att värmen håller i sig & inte blir som förra året! Jag tror att jag inte har fått sommarjobb:( , har i alla fall inte fått brev, men får väl kolla i brevlådan imorgon, men tror att jag inte får något då heller, för typ alla fick ju förra veckan? aja, den här sommaren blir fattig :/ ..men, får väl försöka ha roligt endå, ska ju bort en hel del i sommar i alla fall! :) 

Jonte kanske kommer på tisdag kväll, jag hoppas verkligen att han kommer, jag har saknat han jätte mycket, och gör det nu, och om han kommer till mig, så stannar han en stund hos mig sen senare åker jag,jonte,chriss och natta  till sthlm =) Om jag inte fått sommarjobb! Så de blir la kul<3 har iaf pengar till en sthlm resa i juni haha!
Men det känns som om jag och Jontiish glider isär:S Förut var allt så underbart, vi ringde varann om vi liksom sakna varann eller något sånt, men nu, inte samma sak! Jag ringer väl oftare en vad han ringer i alla fall, men igår så svara han typ inte på mina sms, bara ibland, och så ringde han knappt :/ .. Och ja ville liksom inte ringa & störa för han var ju med sina kompisar!  Men jag ringer ju honom när jag är med kompisar? aa inte varje minut, men jag ringer han ibland i alla fall? aja, får hoppas att det inte  tar slut mellan oss, för jag älskar han jätte mega mycket!. <3 Han är det bästa som hänt mig, jag är stolt över han!  Hoppas faktiskt att det alltid kommer att vara vi,.. Vissa tänker "åh shit, liksom snart 3 år? får de inga andra eller" typ, men liksom jag vill inte ha någon annan, jag vill bara ha han, jag har jätte stora känslor för han och jag Älskar  verkligen han på riktigt, så fort jag är utan honom, så tänker ja på han nästan hela tiden! :( <3


Ha de bra :)

 / Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0