Skolavslutning idag :)

Hellujjsan :) Slutar skolan idag , så jävla skönt med sommar..  Men vet inte om vi börjar halv 9 eller halv 10 ;o ??
Ska sola jättte mycket idag, jag har nästan badat varje dag nu, asså i en sjö, och de e så jävla skööööönt =) ..
Vet inte vad jag ska skriva, men ville bara uppdatera denna bok. Hoppas att jonte kommer i helgen, saknar han mktmktmkt <3<3 .. Jag hoppas verkligen att jag får sommarjobb, måste verkligen ha ett litet jobb i sommar så att jag kan få lite pengar, annars får jag leva fattigt hela sommaren =( ..


"Jag försökte dränka mina sorger, men dom jävlarna kunde simma."

Pussadjöööö / Elly !!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Fan vad nice!

Hoppas att du får en bra onsdag.
Något speciellt inplanerat kanske? :)

Mvh
söderlund

2008-06-04 @ 07:36:39
URL: http://ventux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0