hejhå

Är i sthlm =) ska vara här några veckor eller något, typ =) .. För måste åtminstone hem i början av juli, för ska bort med morsan & co då :P.. men här i sthlm är allt bra, kmr inte skriva så mycket , men skriver lite då & då när jag får tag i en data! Har sovit i vattensäng med Sabine & Linda i ngr dagar :D härligt värre, hoppas att allt löser sig mellan mig&Jontiiish, because i love him too much! Det är inte sommar här, det är typ höst för på kvällarna är det skit kallt & lite på dagarna också:S jag tror fan att hösten har kommit istället för sommaren :O.. Jag som nyss köpt en bekini och vill bada =) men nejnej, vädret suger cp röv. Borta bäst men hemma bra=) hiiih... Nu ska jag dra och dricka cola och busa med ungjävlarna :D ..

Puss, ha de bra <3 ..

Älskar diiiiiiiiiiiiiiiig !! <3<3 i will always<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0