Just a day!

 Rätt så snygga solglasögon faktiskt ? (; Men själv såg man ut som ett freak, eftersom jag har en klubba i min munn :/ .. what ever.

Kom hem från sthlm i söndags dårå, sen dess har jag umgåss med syster, natta osv :P.. Natta sov hos mig igår tills idag och ska sova hos mig en natt till (; På lördag ska jag bort med morsan, mormor, rebecca och fredrik , till en stuga som dom hyrt (; Ska nog bli rätt så trevlans faktiskt.
Sen runt den 25 ska vi till sthlm ev. och den 27 blire GOTLAND =) yey , ska dit med dom bäääästa! <3 Love for the life=)

Vet inte vad jag ska skriva, men ska ta lite bilder med NattuU just nu, kanske lägger in vissa bilder i BDB eller i bloggen senare (:

Have a nice day! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0